- Tytuł pełny:
- Analiza aktywności aktorów politycznych i mediów tradycyjnych w mediach społecznościowych w trakcie kampanii prezydenckiej 2015 w Polsce - studium przypadku / Bartłomiej Łódzki
- Autorzy:
- Łódzki, Bartłomiej
- Szukaj w:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach Katowice : UŚ, 1969- Nr 3606 (2017), strony 168-185
Polskie wybory 2014-2015 : kontekst krajowy i międzynarodowy - przebieg rywalizacji - konsekwencje polityczne. T. 1 Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2017 Strony 168-185 - Uwagi:
- Tytuł nagłówkowy
Bibliografia na stronie 184
Streszczenie w języku angielskim - Temat:
- Kampanie wyborcze - Polska - 1990-.
Wybory prezydenckie (Polska ; 2015).
Media społecznościowe - Polska - 1990-. - Praca. Artykuł