Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Krytyczni, wymagający i dysfunkcyjni rodzice : jak wyznaczać granice i budować zdrowe relacje

Tytuł pełny:
Krytyczni, wymagający i dysfunkcyjni rodzice : jak wyznaczać granice i budować zdrowe relacje / David M. Allen ; tłumaczenie Agnieszka Kasprzyk
Wariant tytułu:
Tytuł oryginału: Coping with critical, demanding, and dysfunctional parents
Autorzy:
Allen, David M. (1949- )
Współtwórcy:
Kasprzyk, Agnieszka (tłumacz). Tłumacz
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2020
Seria:
Psyche/Soma
Zawartość serii:
Psyche/Soma
Opis fizyczny:
239, [1] strona ; 23 cm
ISBN:
9788323348238
Uwagi:
Bibliografia na stronach 237-239
Temat:
Stosunki między pokoleniami.
Stosunki międzyludzkie.
Wychowanie dzieci.
Rodzina - aspekt psychologiczny.
Rodzice i dzieci.
Rodzina nieprzystosowana.
Wychowanie w rodzinie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02087cam#a2200445#i#4500
001 0193107008609
003 KAT U, KAT 001
005 20201026060852.3
008 200311s2020####pl###########|000#0#pol#c
020 %a 9788323348238
035 %a xx004829345
035 %a (NUKAT)vtls004829345
040 %a SZCZ M/WM %b pol %e rda %c SZCZ M/WM %d KAT U/MPs %d SZCZ U/ML %d BYDG 020/AMs
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Allen, David M. %d (1949- ). %e Autor
245 1 0 %a Krytyczni, wymagający i dysfunkcyjni rodzice : %b jak wyznaczać granice i budować zdrowe relacje / %c David M. Allen ; tłumaczenie Agnieszka Kasprzyk.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Coping with critical, demanding, and dysfunctional parents
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, %c 2020.
300 %a 239, [1] strona ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Psyche/Soma
504 %a Bibliografia na stronach 237-239.
650 # %a Stosunki między pokoleniami.
650 # %a Stosunki międzyludzkie.
650 # %a Wychowanie dzieci.
650 # %a Rodzina %x aspekt psychologiczny.
650 # %a Rodzice i dzieci.
650 # %a Rodzina nieprzystosowana.
650 # %a Wychowanie w rodzinie.
700 1 # %a Kasprzyk, Agnieszka %c (tłumacz). %e Tłumacz
710 2 # %a Uniwersytet Jagielloński. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Psyche/Soma
856 4 8 %3 Okładka %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/GD101/xx004829345.jpg
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193107008609 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-233-4823-8
982 %a 159.9-053 %c ALLEN, D. M. %d KRYTYCZNI %z Psychologia dzieci i młodzieży

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
34027
Nr inwentarza:
BPP 34027
Dostępny
Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
34602
Nr inwentarza:
BPP 34602
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 1 - Filozofia. Psychologia - POZIOM 2
Sygnatura:
159.9-053
ALLEN, D. M.
KRYTYCZNI
Nr inwentarza:
BG 622441
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 1 - Filozofia. Psychologia - POZIOM 2
Sygnatura:
159.9-053
ALLEN, D. M.
KRYTYCZNI
Nr inwentarza:
BG 623751
Wolny dostęp
Położenie:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
109090
Nr inwentarza:
FUS 109090
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz