Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowe media w polityce na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015

Tytuł pełny:
Nowe media w polityce na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015 / Anna Stoppel
Wariant tytułu:
Nowe media w polityce
Autorzy:
Stoppel, Anna
Współtwórcy:
Wydawnictwo FNCE. Wydawca
Wydawca:
Poznań : Wydawnictwo FNCE
Rok wydania:
2020
Opis fizyczny:
399 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm
ISBN:
9788366264182
Uwagi:
Bibliografia na stronach 370-392
Nagroda w Konkursie Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych im. prof. Czesława Mojsiewicza na najlepszą dysertację w dyscyplinie nauk o polityce
Nagroda im. dr. Pawła Stępki przyznana przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji oraz Uniwersytet Warszawski - za najlepszą rozprawę z dziedziny mediów elektronicznych
Temat:
Kampanie wyborcze - innowacje - Polska.
Media społecznościowe - aspekt polityczny - Polska.
Internet w kampaniach wyborczych - Polska.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01963cam#a2200349#i#4500
001 0193107049095
003 KAT U, KAT 001
005 20201026060910.9
008 200427s2020####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788366264182
035 %a xx004849161
035 %a (NUKAT)vtls004849161
040 %a KAT U/AM %b pol %e rda %c KAT U/AMs %d KAT U/AM %d WR U/bk %d WR O/MMt %d WA 14/ABs
100 1 %a Stoppel, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Nowe media w polityce na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015 / %c Anna Stoppel.
246 1 4 %a Nowe media w polityce
260 # %a Poznań : %b Wydawnictwo FNCE, %c 2020.
300 %a 399 stron : %b ilustracje (w tym kolorowe) ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia na stronach 370-392.
586 8 %a Nagroda w Konkursie Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych im. prof. Czesława Mojsiewicza na najlepszą dysertację w dyscyplinie nauk o polityce
586 8 %a Nagroda im. dr. Pawła Stępki przyznana przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji oraz Uniwersytet Warszawski - za najlepszą rozprawę z dziedziny mediów elektronicznych
650 # %a Kampanie wyborcze %x innowacje %z Polska.
650 # %a Media społecznościowe %x aspekt polityczny %z Polska.
650 # %a Internet w kampaniach wyborczych %z Polska.
710 2 # %a Wydawnictwo FNCE. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193107049095 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-66264-18-2
982 %a 32.019.5 %c STOPPEL, A. %d NOWE MEDIA W %z Oddziaływanie polityczne na społeczeństwo. Opinia publiczna. Propaganda. Agitacja. Marketing polityczny. Komunikacja polityczna

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
623176
Nr inwentarza:
BG 623176
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dostęp on-line
Sygnatura:
707
Nr inwentarza:
BGpdf 707
Dostępny

E-book: PDF

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz