- Tytuł pełny:
- Nowe media w polityce na przykładzie kampanii prezydenckich w Polsce w latach 1995-2015 / Anna Stoppel
- Wariant tytułu:
- Nowe media w polityce
- Autorzy:
- Stoppel, Anna
- Współtwórcy:
- Wydawnictwo FNCE. Wydawca
- Wydawca:
- Poznań : Wydawnictwo FNCE
- Rok wydania:
- 2020
- Opis fizyczny:
- 399 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm
- ISBN:
- 9788366264182
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach 370-392
Nagroda w Konkursie Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych im. prof. Czesława Mojsiewicza na najlepszą dysertację w dyscyplinie nauk o polityce
Nagroda im. dr. Pawła Stępki przyznana przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji oraz Uniwersytet Warszawski - za najlepszą rozprawę z dziedziny mediów elektronicznych - Temat:
- Kampanie wyborcze - innowacje - Polska.
Media społecznościowe - aspekt polityczny - Polska.
Internet w kampaniach wyborczych - Polska. - Książka