Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Percepcja klimatu szkoły przez uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w trzech formach kształcenia a agresja i przemoc szkolna

Tytuł pełny:
Percepcja klimatu szkoły przez uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w trzech formach kształcenia a agresja i przemoc szkolna / Marzena Buchnat
Autorzy:
Buchnat, Marzena
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań)
Współtwórcy:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Poznań : Wydawnictwo Naukowe UAM
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2019
Seria:
Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 0083-4254 ; nr 314
Zawartość serii:
Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu 0083-4254 nr 314
Opis fizyczny:
[2], 444 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm
ISBN:
9788323235873
Uwagi:
Bibliografia na stronach 389-421
Publikacja sfinansowana przez Rektora Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Wydział Studiów Edukacyjnych UAM
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Dzieci z niepełnosprawnością intelektualną - edukacja - Polska - 1990-.
Mobbing w szkole - Polska - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02194cam#a2200385#i#4500
001 0193107084147
003 KAT U, KAT 001
005 20221215202235.3
008 200421s2019####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788323235873
035 %a xx004846128
035 %a (NUKAT)vtls004846128
040 %a WR U/da %b pol %e rda %c WR U/das %d WR U/bk
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Buchnat, Marzena. %e Autor
245 1 0 %a Percepcja klimatu szkoły przez uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w trzech formach kształcenia a agresja i przemoc szkolna / %c Marzena Buchnat.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Poznań : %b Wydawnictwo Naukowe UAM, %c 2019.
300 %a [2], 444 strony : %b ilustracje (w tym kolorowe) ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, %x 0083-4254 ; %v nr 314
504 %a Bibliografia na stronach 389-421.
536 %a Publikacja sfinansowana przez Rektora Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Wydział Studiów Edukacyjnych UAM
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 # %a Dzieci z niepełnosprawnością intelektualną %x edukacja %z Polska %y 1990-.
650 # %a Mobbing w szkole %z Polska %y 1990-.
710 2 # %a Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca %4 pbl
710 2 # %a Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań). %e Instytucja sprawcza
830 0 %a Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu %x 0083-4254 %v nr 314
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193107084147 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-232-3587-3
982 %a 37.04/.06 %c BUCHNAT, M. %d PERCEPCJA %z Wychowanie z punktu widzenia wychowywanych. Samokształcenie. Poradnictwo pedagogiczne. Wychowanie w szkole. Relacje między nauczycielami, uczniami i rodzicami. Przemoc w szkole

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
34131
Nr inwentarza:
BPP 34131
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
37.04/.06
BUCHNAT, M.
PERCEPCJA
Nr inwentarza:
BG 623552
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz