Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dzieci i młodzież ze zdezorganizowanym stylem przywiązania : podejście mentalizowania w empatycznej opiece opartej na wiedzy o przywiązaniu i traumie

Tytuł pełny:
Dzieci i młodzież ze zdezorganizowanym stylem przywiązania : podejście mentalizowania w empatycznej opiece opartej na wiedzy o przywiązaniu i traumie / Chris Taylor ; przekład: Anna Sawicka-Chrapkowicz
Wariant tytułu:
Tytuł oryginału: Empathic care for children with disorganized attachments : a model for mentalizing, attachment and trauma-informed care
Autorzy:
Taylor, Chris (1951- )
Współtwórcy:
Sawicka-Chrapkowicz, Anna. Tłumacz
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Wydawca
Wydawca:
Sopot : GWP
Wydanie:
Wydanie pierwsze w języku polskim
Rok wydania:
2020
Opis fizyczny:
264 strony : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788374898034
Uwagi:
Bibliografia na stronach 241-256. Indeksy
Temat:
Zaburzenia przywiązania u dzieci.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01773cam#a2200349#i#4500
001 0193107108273
003 KAT U, KAT 001
005 20201116065702.8
008 200601s2020####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788374898034
035 %a xx004874379
035 %a (NUKAT)vtls004874379
040 %a GD U/MJ %b pol %e rda %c GD U/MJs %d SZCZ U/AB
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Taylor, Chris %d (1951- ). %e Autor
245 1 0 %a Dzieci i młodzież ze zdezorganizowanym stylem przywiązania : %b podejście mentalizowania w empatycznej opiece opartej na wiedzy o przywiązaniu i traumie / %c Chris Taylor ; przekład: Anna Sawicka-Chrapkowicz.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Empathic care for children with disorganized attachments : %b a model for mentalizing, attachment and trauma-informed care
250 %a Wydanie pierwsze w języku polskim.
260 # %a Sopot : %b GWP, %c 2020.
300 %a 264 strony : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia na stronach 241-256. Indeksy.
650 # %a Zaburzenia przywiązania u dzieci.
700 1 # %a Sawicka-Chrapkowicz, Anna. %e Tłumacz
710 2 # %a Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. %e Wydawca %4 pbl
856 4 8 %3 Okładka %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/GD101/xx004874379.jpg
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193107108273 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7489-803-4
982 %a 159.9-053 %c TAYLOR, C. %d DZIECI I %z Psychologia dzieci i młodzieży

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
34116
Nr inwentarza:
BPP 34116
Dostępny
Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
34117
Nr inwentarza:
BPP 34117
Dostępny
Położenie:
Biblioteka Nauk Społecznych (ul. Grażyńskiego 53)
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
35407
Nr inwentarza:
BPP 35407
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 1 - Filozofia. Psychologia - POZIOM 2
Sygnatura:
159.9-053
TAYLOR, C.
DZIECI I
Nr inwentarza:
BG 623922
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 1 - Filozofia. Psychologia - POZIOM 2
Sygnatura:
159.9-053
TAYLOR, C.
DZIECI I
Nr inwentarza:
BG 625664
Wolny dostęp
Położenie:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
109168
Nr inwentarza:
FUS 109168
Dostępny
Położenie:
Oddział Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
109343
Nr inwentarza:
FUS 109343
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz