Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Oddziaływanie telewizyjnej reklamy politycznej na zmianę postrzegania wizerunku kandydatów w wyborach prezydenckich w 2015 roku w Polsce

Tytuł pełny:
Oddziaływanie telewizyjnej reklamy politycznej na zmianę postrzegania wizerunku kandydatów w wyborach prezydenckich w 2015 roku w Polsce / Agata Olszanecka-Marmola
Autorzy:
Olszanecka-Marmola, Agata
Współtwórcy:
Kolczyński, Mariusz. Promotor
Uniwersytet Śląski (Katowice). Instytucja nadająca stopień
Wydawca:
Katowice
Rok wydania:
2019
Opis fizyczny:
1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor ; 12 cm
Uwagi:
Niepublikowana praca doktorska
Promotor: Mariusz Kolczyński
Praca doktorska. Uniwersytet Śląski w Katowicach, 2020
Zawiera bibliografię
Streszczenie w języku angielskim
Cechy pliku:
Dane tekstowe
Wymagania systemowe:
Wymagania systemowe: Adobe Acrobat
Temat:
Uniwersytet Śląski (Katowice) - rozprawy akademickie.
Reklama polityczna.
Telewizja w polityce.
Wybory prezydenckie (Polska ; 2015).
Kampanie wyborcze - Polska - 1990-.
Politycy - Polska - 1990-.
Marketing polityczny - Polska - 1990-.
Gatunek / Forma:
Rozprawy akademickie.
Rękopis (manuskrypt)
propozycja biblioteki
LDR 02048ctm#a2200469#i#4500
001 0193107205877
003 KAT U, KAT 001
005 20220829221441.7
006 m####f###d#|######
007 co#cg#---uunuu
008 200609s2019####pl#a###fqm###|000#0#pol#c
035 %a xx004882009
035 %a (NUKAT)vtls004882009
040 %a KAT U/DO %b pol %e rda %c KAT U/DOs %d KAT U/DO
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Olszanecka-Marmola, Agata. %e Autor
245 1 0 %a Oddziaływanie telewizyjnej reklamy politycznej na zmianę postrzegania wizerunku kandydatów w wyborach prezydenckich w 2015 roku w Polsce / %c Agata Olszanecka-Marmola.
256 %a Dane tekstowe.
260 # %a Katowice, %c 2019.
300 %a 1 dysk optyczny (CD-ROM) : %b kolor ; %c 12 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Komputer %b c %2 rdamedia
338 %a Dysk komputerowy %b cd %2 rdacarrier
500 %a Niepublikowana praca doktorska.
500 %a Promotor: Mariusz Kolczyński.
502 %a Praca doktorska. Uniwersytet Śląski w Katowicach, 2020.
504 %a Zawiera bibliografię.
538 %a Wymagania systemowe: Adobe Acrobat.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
610 2 # %a Uniwersytet Śląski (Katowice) %v rozprawy akademickie.
650 # %a Reklama polityczna.
650 # %a Telewizja w polityce.
650 # %a Wybory prezydenckie (Polska ; 2015).
650 # %a Kampanie wyborcze %z Polska %y 1990-.
650 # %a Politycy %z Polska %y 1990-.
650 # %a Marketing polityczny %z Polska %y 1990-.
655 # %a Rozprawy akademickie.
700 1 # %a Kolczyński, Mariusz. %e Promotor
710 2 # %a Uniwersytet Śląski (Katowice). %e Instytucja nadająca stopień
856 4 9 %u http://www.bc.us.edu.pl/publication/19166 %z Pełny tekst publikacji dostępny tylko z komputerów sieci bibliotek UŚ. %9 Link lokalny
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193107205877 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Dokumenty zabezpieczone

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
dr 4251
Nr inwentarza:
BGdr 4251
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz