Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Synergistic application of metaphorical and humorous elements in Polish and English advertising discourse

Tytuł pełny:
Synergistic application of metaphorical and humorous elements in Polish and English advertising discourse / Anna Stwora
Wariant tytułu:
Synergiczne zastosowanie elementów metaforycznych i humorystycznych w polskim i angielskim dyskursie reklamowym
Autorzy:
Stwora, Anna
Współtwórcy:
Wojtaszek, Adam. Promotor
Ranzato, Irene. Promotor
Uniwersytet Śląski (Katowice). Instytucja nadająca stopień
Wydawca:
Sosnowiec
Rok wydania:
2020
Opis fizyczny:
1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor ; 12 cm
Uwagi:
Niepublikowana praca doktorska
Promotor: Adam Wojtaszek
Promotor pomocniczy: Irene Ranzato
Praca doktorska. Uniwersytet Śląski w Katowicach, 2020
Zawiera bibliografię
Streszczenie w języku polskim
Cechy pliku:
Dane tekstowe
Wymagania systemowe:
Wymagania systemowe: Adobe Acrobat
Temat:
Uniwersytet Śląski (Katowice) - rozprawy akademickie.
Reklama - Polska.
Reklama - Wielka Brytania.
Język reklamy.
Język reklamy - badania.
Psycholingwistyka.
Językoznawstwo kognitywne.
Humor w reklamie.
Metafora - w reklamie.
Analiza dyskursu.
Gatunek / Forma:
Rozprawy akademickie.
Rękopis (manuskrypt)
propozycja biblioteki
LDR 02374ctm#a2200553#i#4500
001 0193107234182
003 KAT U, KAT 001
005 20230623064637.9
006 m####f###d#|######
007 co#cg#---uunuu
008 200623s2020####pl#a###fqm###|000#0#eng#c
035 %a xx004891747
035 %a (NUKAT)vtls004891747
040 %a KAT U/DO %b pol %e rda %c KAT U/DOs %d KAT U/DO %d KAT U/DOs
041 0 # %a eng %b pol
100 1 %a Stwora, Anna. %e Autor
245 1 0 %a Synergistic application of metaphorical and humorous elements in Polish and English advertising discourse / %c Anna Stwora.
246 1 5 %a Synergiczne zastosowanie elementów metaforycznych i humorystycznych w polskim i angielskim dyskursie reklamowym
256 %a Dane tekstowe.
260 # %a Sosnowiec, %c 2020.
300 %a 1 dysk optyczny (CD-ROM) : %b kolor ; %c 12 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Komputer %b c %2 rdamedia
338 %a Dysk komputerowy %b cd %2 rdacarrier
500 %a Niepublikowana praca doktorska.
500 %a Promotor: Adam Wojtaszek.
500 %a Promotor pomocniczy: Irene Ranzato.
502 %a Praca doktorska. Uniwersytet Śląski w Katowicach, 2020.
504 %a Zawiera bibliografię.
520 8 %a Dotyczy: dyskurs reklamy, reklama multimodalna, metafora, humor.
538 %a Wymagania systemowe: Adobe Acrobat.
546 %a Streszczenie w języku polskim.
610 2 # %a Uniwersytet Śląski (Katowice) %v rozprawy akademickie.
650 # %a Reklama %z Polska.
650 # %a Reklama %z Wielka Brytania.
650 # %a Język reklamy.
650 # %a Język reklamy %x badania.
650 # %a Psycholingwistyka.
650 # %a Językoznawstwo kognitywne.
650 # %a Humor w reklamie.
650 # %a Metafora %x w reklamie.
650 # %a Analiza dyskursu.
655 # %a Rozprawy akademickie.
700 1 # %a Wojtaszek, Adam. %e Promotor
700 1 # %a Ranzato, Irene. %e Promotor
710 2 # %a Uniwersytet Śląski (Katowice). %e Instytucja nadająca stopień
856 4 9 %u http://www.bc.us.edu.pl/publication/20243 %z Pełny tekst publikacji dostępny tylko z komputerów sieci bibliotek UŚ. %9 Link lokalny
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193107234182 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Dotyczy: dyskurs reklamy, reklama multimodalna, metafora, humor.

Dokumenty zabezpieczone

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
dr 4272 (2CD)
Nr inwentarza:
BGdr 4272
Uwagi do stanu fizycznego:
CD1 - praca, CD2 - recenzje
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz