Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

How brands become icons : the principles of cultural branding

Tytuł pełny:
How brands become icons : the principles of cultural branding / Douglas B. Holt
Autorzy:
Holt, Douglas B
Współtwórcy:
Harvard Business Press. Wydawca
Wydawca:
Boston, Massachusetts: Harvard Business School Press
Rok wydania:
druk 2019
Opis fizyczny:
XIII, [3], 265 stron : ilustracje ; 25 cm
ISBN:
9781578517749
1578517745
Uwagi:
Data copyright: 2004, data druku: 2019
W formule CIP LCC numer ISBN: 1-57851-774-5
Bibliografia na stronach 245-249. Indeks
Temat:
Towary markowe.
Branding (marketing).
Nazwa firmy.
Kultura masowa.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01406nam#a2200361#i#4500
001 0193107366668
003 KAT U, KAT 001
005 20200915123156.7
008 200827s2019####xxua#########|001#0#eng#c
020 %a 9781578517749
020 %a 1578517745
035 %a xx004932854
035 %a (NUKAT)vtls004932854
035 %a (OCoLC)1199645909
040 %a KAT 001/UEpp %b pol %e rda %c KAT 001/UEpps %d KAT 001/KC
100 1 %a Holt, Douglas B. %e Autor
245 1 0 %a How brands become icons : %b the principles of cultural branding / %c Douglas B. Holt.
260 # %a Boston, Massachusetts: %b Harvard Business School Press, %c druk 2019.
300 %a XIII, [3], 265 stron : %b ilustracje ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Data copyright: 2004, data druku: 2019.
500 %a W formule CIP LCC numer ISBN: 1-57851-774-5.
504 %a Bibliografia na stronach 245-249. Indeks.
650 # %a Towary markowe.
650 # %a Branding (marketing).
650 # %a Nazwa firmy.
650 # %a Kultura masowa.
710 2 # %a Harvard Business Press. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193107366668 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-1-57851-774-9
920 %a 1-57851-774-5

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
3553
Nr inwentarza:
WE 3553
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz