Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reakcje przedsiębiorstw na wydarzenia kulturalne jako przejaw stosowania real-time marketingu

Tytuł pełny:
Reakcje przedsiębiorstw na wydarzenia kulturalne jako przejaw stosowania real-time marketingu / Małgorzata Kieżel
Wariant tytułu:
Company's reaction to cultural events as a symptom of real-time marketing applications
Autorzy:
Kieżel, Małgorzata
Szukaj w:
Studia Ekonomiczne Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011- Nr 371 (2018), strony 17-31
Uwagi:
Tytuł nagłówkowy
Tytuł w języku angielskim ze streszczenia
Bibliografia na stronach 30-31
Dostępny również online
Streszczenie angielskie
Temat:
Marketing w Internecie.
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01433naa#a2200289#i#4500
001 0193107456565
003 KAT U, KAT 001
005 20220829231020.2
008 201023s2018####pl#####f#####|000#0#pol#c
035 %a xx004978764
035 %a (NUKAT)vtls004978764
040 %a KAT 001/KC %b pol %e rda %c KAT 001/KCs %d KAT 001/KC
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kieżel, Małgorzata. %e Autor
245 1 0 %a Reakcje przedsiębiorstw na wydarzenia kulturalne jako przejaw stosowania real-time marketingu / %c Małgorzata Kieżel.
246 1 3 %a Company's reaction to cultural events as a symptom of real-time marketing applications
500 %a Tytuł nagłówkowy.
500 %a Tytuł w języku angielskim ze streszczenia.
504 %a Bibliografia na stronach 30-31.
520 8 %a Słowa kluczowe: komunikacja marketingowa, media społecznościowe, marketing w czasie rzeczywistym (real-time marketing), wydarzenia kuturalne.
530 %a Dostępny również online.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 # %a Marketing w Internecie.
773 0 # %7 nnas %t Studia Ekonomiczne %d Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011- %g Nr 371 (2018), strony 17-31 %x 2083-8611 %w xx002080856 %w (NUKAT)vtls002080856
856 4 1 %u https://www.sbc.org.pl/publication/381566
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193107456565 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Słowa kluczowe: komunikacja marketingowa, media społecznościowe, marketing w czasie rzeczywistym (real-time marketing), wydarzenia kuturalne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz