Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rygor metodologiczny wielokrotnego studium przypadku w badaniach marketingu miejsc

Tytuł pełny:
Rygor metodologiczny wielokrotnego studium przypadku w badaniach marketingu miejsc / Marek Ćwiklicki, Kamila Pilch
Wariant tytułu:
Methodological rigour of multiple case study research in place marketing
Autorzy:
Ćwiklicki, Marek
Pilch, Kamila
Szukaj w:
Studia Ekonomiczne Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011- Nr 376 (2018), strony 23-35
Uwagi:
Tytuł nagłówkowy
Tytuł w języku angielskim ze streszczenia
Bibliografia na stronach 33-34
Dostępny również online
Streszczenie angielskie
Temat:
Badania - metodologia - konferencje.
Marketing terytorialny - konferencje.
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01460naa#a2200313#i#4500
001 0193107466946
003 KAT U, KAT 001
005 20220829231024.0
008 201019s2018####pl#####f#####|100#0#pol#c
035 %a xx004973965
035 %a (NUKAT)vtls004973965
040 %a KAT 001/KC %b pol %e rda %c KAT 001/KCs %d KAT 001/KC
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Ćwiklicki, Marek. %e Autor
245 1 0 %a Rygor metodologiczny wielokrotnego studium przypadku w badaniach marketingu miejsc / %c Marek Ćwiklicki, Kamila Pilch.
246 1 3 %a Methodological rigour of multiple case study research in place marketing
500 %a Tytuł nagłówkowy.
500 %a Tytuł w języku angielskim ze streszczenia.
504 %a Bibliografia na stronach 33-34.
520 8 %a Słowa kluczowe: rygor metodologiczny, marketing miejsc, wielokrotne studium przypadku.
530 %a Dostępny również online.
546 %a Streszczenie angielskie.
650 # %a Badania %x metodologia %v konferencje.
650 # %a Marketing terytorialny %v konferencje.
700 1 # %a Pilch, Kamila. %e Autor
773 0 # %7 nnas %t Studia Ekonomiczne %d Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011- %g Nr 376 (2018), strony 23-35 %x 2083-8611 %w xx002080856 %w (NUKAT)vtls002080856
856 4 1 %u https://www.sbc.org.pl/publication/384455
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193107466946 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Słowa kluczowe: rygor metodologiczny, marketing miejsc, wielokrotne studium przypadku.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz