Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum : pictorial representations of product's past, presence and future in the organizational museum

Tytuł pełny:
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum : pictorial representations of product's past, presence and future in the organizational museum / Alicja Waszkiewicz-Raviv
Wariant tytułu:
Wizualne komunikaty i ich afordancje służące instytucjonalizacji na przykładzie Muzeum Polskiej Wódki : piktorialne reprezentacje przeszłości, teraźniejszości i przyszłości produktu w muzeum organizacji
Autorzy:
Waszkiewicz-Raviv, Alicja
Szukaj w:
Studia Ekonomiczne Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011- Nr 376 (2018), strony 225-241
Uwagi:
Tytuł nagłówkowy
Tytuł w języku polskim ze streszczenia
Bibliografia na stronach 239-240
Dostępny również online
Streszczenie polskie
Gatunek / Forma:
Artykuły
Temat:
Komunikacja wizualna - konferencje.
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01872caa#a2200325#i#4500
001 0193107594183
003 KAT U, KAT 001
005 20250614210707.2
008 201019s2018####pl#####f#####|100#0#eng#c
035 %a xx004974453
035 %a (NUKAT)vtls004974453
035 %a (OCoLC)1225235526
040 %a KAT 001/KC %b pol %e rda %c KAT 001/KCs %d KAT 001/KC
041 0 # %a eng %b pol
100 1 %a Waszkiewicz-Raviv, Alicja. %e Autor
245 1 0 %a Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum : %b pictorial representations of product's past, presence and future in the organizational museum / %c Alicja Waszkiewicz-Raviv.
246 1 3 %a Wizualne komunikaty i ich afordancje służące instytucjonalizacji na przykładzie Muzeum Polskiej Wódki : %b piktorialne reprezentacje przeszłości, teraźniejszości i przyszłości produktu w muzeum organizacji
380 %a Artykuły %2 dbn
500 %a Tytuł nagłówkowy.
500 %a Tytuł w języku polskim ze streszczenia.
504 %a Bibliografia na stronach 239-240.
520 8 %a Keywords: organizational museum, public relations, visual communication, perception theory, affordances.
520 8 %a Słowa kluczowe: muzeum organizacji, public relations, komunikacja wizualna, teorie percepcji afordancje.
530 %a Dostępny również online.
546 %a Streszczenie polskie.
650 # %a Komunikacja wizualna %v konferencje.
773 0 # %7 nnas %t Studia Ekonomiczne %d Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011- %g Nr 376 (2018), strony 225-241 %x 2083-8611 %w (OCoLC)947807282 %w (NUKAT)xx002080856
856 4 1 %u https://www.sbc.org.pl/publication/384468
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193107594183 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Keywords: organizational museum, public relations, visual communication, perception theory, affordances.

Słowa kluczowe: muzeum organizacji, public relations, komunikacja wizualna, teorie percepcji afordancje.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz