- Tytuł pełny:
- Komunikacja marketingowa a kształtowanie relacji z klientem na rynku motoryzacyjnym / Agnieszka Presz
- Autorzy:
- Presz, Agnieszka
- Współtwórcy:
- Bajdak, Andrzej. Promotor
Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydział Informatyki i Komunikacji. Instytucja nadająca stopień - Wydawca:
- Katowice
- Rok wydania:
- 2015
- Opis fizyczny:
- 300 kart : ilustracje (w tym kolorowe) ; 30 cm
- Uwagi:
- Niepublikowana praca doktorska
Promotor: Andrzej Bajdak
Praca doktorska. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wydział Informatyki i Komunikacji, 2015
Bibliografia na kartach 265-279 - Temat:
- Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice) - rozprawy akademickie.
Marketing relacyjny.
Komunikacja marketingowa.
Komunikacja marketingowa - aspekt społeczny.
Samochody - reklama. - Gatunek / Forma:
- Rozprawy akademickie.
- Rękopis (manuskrypt)