Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing na rynkach międzynarodowych : badania, decyzje, organizacja

Tytuł pełny:
Marketing na rynkach międzynarodowych : badania, decyzje, organizacja / Wojciech Grzegorczyk
Autorzy:
Grzegorczyk, Wojciech (1956- )
Współtwórcy:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2020
Seria:
Marketing
Zawartość serii:
Marketing - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Opis fizyczny:
268, [3] strony : ilustracje ; 25 cm
ISBN:
9788382200287
9788382200294
Uwagi:
Bibliografia na stronach 259-268
Dostępne również w formie elektronicznej
Temat:
Rynki eksportowe.
Marketing strategiczny.
Marketing międzynarodowy
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Podręcznik
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02245cam#a2200541#i#4500
001 0193107618333
003 KAT U, KAT 001
005 20231108065806.0
008 201205s2020####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788382200287
020 %a 9788382200294 %q e-ISBN
035 %a xx005015520
035 %a (NUKAT)vtls005015520
040 %a WA 72/IL %b pol %e rda %c WA 72/IL %d WA 72/FMP %d WA 14/PTs %d SZCZ U/JSs %d Ł U/GS
045 2 %b d2001 %b d2020
046 %k 2020
100 1 %a Grzegorczyk, Wojciech %d (1956- ). %e Autor
245 1 0 %a Marketing na rynkach międzynarodowych : %b badania, decyzje, organizacja / %c Wojciech Grzegorczyk.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2020.
300 %a 268, [3] strony : %b ilustracje ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki %2 dbn
380 %a Publikacje dydaktyczne %2 dbn
380 %a Publikacje fachowe %2 dbn
385 %a Ekonomiści %2 dbn
385 %a Handlowcy %2 dbn
385 %a Specjaliści ds. marketingu %2 dbn
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły wyższe %2 dbn
388 1 %a 2001- %2 dbn
490 1 %a Marketing
504 %a Bibliografia na stronach 259-268.
530 %a Dostępne również w formie elektronicznej.
648 9 %a 2001-
650 # %a Rynki eksportowe.
650 # %a Marketing strategiczny.
650 9 %a Marketing międzynarodowy
655 9 %a Podręcznik
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Marketing - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
856 4 1 %u https://dspace.uni.lodz.pl/xmlui/handle/11089/48174 %z Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193107618333 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8220-028-7
920 %a 978-83-8220-029-4 %q e-ISBN
982 %a 339.5 %c GRZEGORCZYK, W %d MARKETING NA %z Handel zagraniczny. Handel międzynarodowy. Polityka handlu zagranicznego. Polityka celna. Cła

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.5
GRZEGORCZYK, W
MARKETING NA
Nr inwentarza:
BG 630503
Niedostępny
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
15053
Nr inwentarza:
zROND 15053
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
3808
Nr inwentarza:
WZarz 3808
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz