Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich

Tytuł pełny:
Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich / Grażyna Rosa
Autorzy:
Rosa, Grażyna (1968- )
Współtwórcy:
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2020
Seria:
Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (1200) 1126
Zawartość serii:
Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński 0860-2751 t. 1126
Opis fizyczny:
192 strony : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788379723652
Uwagi:
Bibliografia na stronach 173-183
Projekt finansowany w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości" w latach 2019-2022 nr 001/RID/2018/19
Streszczenie w języku angielskim
Temat:
Transport kolejowy - marketing - Polska - 1990-.
Marketing.
Transport - marketing.
Koleje - wagony pasażerskie - Polska - 1990-.
Konsumenci - Polska - postawy - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02089cam#a2200421#i#4500
001 0193207667172
003 KAT U, KAT 001
005 20210322070254.4
008 200724s2020####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788379723652
035 %a xx004914145
035 %a (NUKAT)vtls004914145
040 %a SZCZ M/HS %b pol %e rda %c SZCZ M/HS %d WR U/MWs %d SZCZ U/MC %d KR 048/PK %d WA 14/ABs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Autor
245 1 0 %a Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich / %c Grażyna Rosa.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2020.
300 %a 192 strony : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, %x 0860-2751 ; %v t. (1200) 1126
504 %a Bibliografia na stronach 173-183.
536 %a Projekt finansowany w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości" w latach 2019-2022 %c nr 001/RID/2018/19
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 # %a Transport kolejowy %x marketing %z Polska %y 1990-.
650 # %a Marketing.
650 # %a Transport %x marketing.
650 # %a Koleje %x wagony pasażerskie %z Polska %y 1990-.
650 # %a Konsumenci %z Polska %x postawy %y 1990-.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński %x 0860-2751 %v t. 1126
856 4 1 %3 Spis treści %u https://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2021/03/100000328910/100000328910_Rosa_NowoczesnyMarketing.pdf
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193207667172 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7972-365-2
982 %a 339.138 %c ROSA, G. %d NOWOCZESNY %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
ROSA, G.
NOWOCZESNY
Nr inwentarza:
G 224778
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz