Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym : potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki

Tytuł pełny:
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym : potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki / Beata Gotwald
Autorzy:
Gotwald-Feja, Beata (1986- )
Współtwórcy:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2020
Seria:
Marketing
Zawartość serii:
Marketing - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Opis fizyczny:
145 stron : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788382201468
9788382201475
Uwagi:
Bibliografia na stronach 127-134
Dostępne również w formie elektronicznej
Temat:
Komunikacja marketingowa.
Komunikacja marketingowa
Konsumenci
Marketing
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01937cam#a2200493#i#4500
001 0193207820495
003 KAT U, KAT 001
005 20240425060008.1
008 210312s2020####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788382201468
020 %a 9788382201475 %q e-ISBN
035 %a xx005089701
035 %a (NUKAT)vtls005089701
040 %a GD U/Doro %b pol %e rda %c GD U/Doros %d WA 14/KS %d WA 14/ABs %d WR 004/EJ %d Ł U/AC
045 0 %b d2018
046 %k 2020
100 1 %a Gotwald-Feja, Beata %d (1986- ). %e Autor
245 1 0 %a Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym : %b potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki / %c Beata Gotwald.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2020.
300 %a 145 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki %2 dbn
380 %a Publikacje naukowe %2 dbn
388 1 %a 2001- %2 dbn
490 1 %a Marketing
504 %a Bibliografia na stronach 127-134.
530 %a Dostępne również w formie elektronicznej.
648 9 %a 2001-
650 # %a Komunikacja marketingowa.
650 9 %a Komunikacja marketingowa
650 9 %a Konsumenci
650 9 %a Marketing
655 9 %a Opracowanie
658 9 %a Zarządzanie i marketing
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Marketing - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
856 4 1 %u http://hdl.handle.net/11089/51888 %z Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193207820495 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8220-146-8
920 %a 978-83-8220-147-5 %q e-ISBN

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
3893
Nr inwentarza:
WZarz 3893
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz