Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Branding

Tytuł pełny:
Branding / Robert Jones ; tłumaczenie Anna Łaszkiewicz
Wariant tytułu:
Tytuł oryginalny: Branding : a very short introduction
Autorzy:
Jones, Robert (1957- )
Współtwórcy:
Łaszkiewicz, Anna (zarządzanie). Tłumaczenie
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2021
Seria:
Krótkie Wprowadzenie ; 29
Zawartość serii:
Krótkie Wprowadzenie 29
Opis fizyczny:
156, [2] strony : ilustracje ; 21 cm
ISBN:
9788381428200
9788381428217
9780198749912
Uwagi:
Na stronie tytułowej i okładce: Original English language edition by Oxford University Press
Bibliografia i netografia na stronach 143-145. Indeks
Publikacja sfinansowana ze środków Wydawnictwa Uniwersytetu Łódźkiego
Gatunek / Forma:
Książki
Poradniki i przewodniki
Poradnik
Grupa odbiorców:
Ekonomiści i ekonomistki
Handlowcy
Temat:
Branding (marketing).
Towary markowe.
Etyka biznesu
Marketing
Marka (ekonomia)
Dziedzina i ujęcie:
Zarządzanie i marketing
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02591cam#a2200613#i#4500
001 0193207838709
003 KAT U, KAT 001
005 20250722205421.7
008 210517s2021####pl#a###f#####|001#0#pol#c
020 %a 9788381428200
020 %a 9788381428217 %q e-ISBN
020 %a 9780198749912 %q paperback ISBN Oxford University Press
035 %a (OCoLC)1250168369
035 %a (NUKAT)xx005135251
040 %a WA 72/IL %b pol %e rda %c WA 72/IL %d WA 72/FMP %d WA U/WMs %d WA 14/PTs %d WR O/KPD
041 1 # %a pol %h eng
046 %k 2017
100 1 %a Jones, Robert %d (1957- ). %e Autor
245 1 0 %a Branding / %c Robert Jones ; tłumaczenie Anna Łaszkiewicz.
246 1 # %i Tytuł oryginalny: %a Branding : %b a very short introduction
250 %a Wydanie I.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2021.
300 %a 156, [2] strony : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
385 %a Ekonomiści i ekonomistki
385 %a Handlowcy
388 1 %a 2001-
490 1 %a Krótkie Wprowadzenie ; %v 29
500 %a Na stronie tytułowej i okładce: Original English language edition by Oxford University Press.
504 %a Bibliografia i netografia na stronach 143-145. Indeks.
536 %a Publikacja sfinansowana ze środków Wydawnictwa Uniwersytetu Łódźkiego
650 # %a Branding (marketing).
650 # %a Towary markowe.
650 7 %a Etyka biznesu %2 DBN
650 7 %a Marketing %2 DBN
650 7 %a Marka (ekonomia) %2 DBN
655 7 %a Poradnik %2 DBN
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Łaszkiewicz, Anna %c (zarządzanie). %e Tłumaczenie
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Krótkie Wprowadzenie %v 29
856 4 8 %3 Okładka %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx005135251.jpg
856 4 1 %3 Spis treści %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx005135251.pdf
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193207838709 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8142-820-0
920 %a 978-83-8142-821-7 %q e-ISBN
920 %a 978-0-19-874991-2 %q paperback ISBN Oxford University Press
982 %a 339.138 %c JONES, R. %d BRANDING %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
JONES, R.
BRANDING
Nr inwentarza:
G 226129
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
JONES, R.
BRANDING
Nr inwentarza:
G 226645
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
635809
Nr inwentarza:
BG 635809
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz