Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Neuromarketing w Internecie : pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym

Tytuł pełny:
Neuromarketing w Internecie : pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym / Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer ; tłumaczenie Ewa Bluszcz
Wariant tytułu:
Tytuł oryginału: Neuromarketing im Internet : Gehirngerechtes Kundenerlebnis in der digitalen Welt
Autorzy:
Pispers, Ralf (1969- )
Rode, Joanna
Fischer, Benjamin
Współtwórcy:
Bluszcz, Ewa. Tłumacz
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wydanie:
Wydanie I
Rok wydania:
2021
Opis fizyczny:
226 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm
ISBN:
9788382204476
9788382204483
Uwagi:
Bibliografia na stronach 219-223
Książka dostępna również jako e-book
Temat:
Neuromarketing.
Marketing w Internecie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01986cam#a2200421#i#4500
001 0193207838722
003 KAT U, KAT 001
005 20220205000428.6
008 210527s2021####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788382204476
020 %a 9788382204483 %q e-ISBN
035 %a xx005142845
035 %a (NUKAT)vtls005142845
040 %a WA M/MKI %b pol %e rda %c WA M/MKI %d WA M/AL %d KAT U/MBs %d KR 048/PK %d WA 14/DG
041 1 # %a pol %h ger
100 1 %a Pispers, Ralf %d (1969- ). %e Autor
245 1 0 %a Neuromarketing w Internecie : %b pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym / %c Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer ; tłumaczenie Ewa Bluszcz.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a Neuromarketing im Internet : %b Gehirngerechtes Kundenerlebnis in der digitalen Welt.
250 %a Wydanie I.
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2021.
300 %a 226 stron : %b ilustracje (w tym kolorowe) ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia na stronach 219-223.
530 %a Książka dostępna również jako e-book.
650 # %a Neuromarketing.
650 # %a Marketing w Internecie.
700 1 # %a Rode, Joanna. %e Autor
700 1 # %a Fischer, Benjamin. %e Autor
700 1 # %a Bluszcz, Ewa. %e Tłumacz
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 1 %3 Spis treści %u https://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2021/06/100000333174/100000333174_Pispers_NeuromarketingWInternecie.pdf
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193207838722 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8220-447-6
920 %a 978-83-8220-448-3 %q e-ISBN
982 %a 339.138 %c PISPERS, R. %d NEUROMARKETING %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
PISPERS, R.
NEUROMARKETING
Nr inwentarza:
BG 635820
Niedostępny
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
3936
Nr inwentarza:
WZarz 3936
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz