Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie mediów społecznościowych w budowaniu relacji organizacji pożytku publicznego z interesariuszami na przykładzie serwisu Facebook

Tytuł pełny:
Znaczenie mediów społecznościowych w budowaniu relacji organizacji pożytku publicznego z interesariuszami na przykładzie serwisu Facebook / Piotr Szamrowski
Autorzy:
Szamrowski, Piotr
Współtwórcy:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
Rok wydania:
© copyright 2021
Opis fizyczny:
263 stron : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9788381002912
Uwagi:
Bibliografia na stronach 247-256
Publikacja została napisana w wyniku odbywania przez autora stażu w Edinburgh Napier University, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój), zrealizowanego w projekcie Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Temat:
Organizacje pozarządowe - public relations.
Facebook (serwis społecznościowy) - zarządzanie.
Media społecznościowe - zarządzanie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01919cam#a2200325#i#4500
001 0193207888159
003 KAT U, KAT 001
005 20220620063119.1
008 210510s2021####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788381002912
035 %a xx005129752
035 %a (NUKAT)vtls005129752
040 %a OLSZT 003/JG %b pol %e rda %c OLSZT 003/JGs %d OLSZT 003/DS %d WR O/MMt
100 1 %a Szamrowski, Piotr. %e Autor
245 1 0 %a Znaczenie mediów społecznościowych w budowaniu relacji organizacji pożytku publicznego z interesariuszami na przykładzie serwisu Facebook / %c Piotr Szamrowski.
260 # %a Olsztyn : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, %c © copyright 2021.
300 %a 263 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia na stronach 247-256.
536 %a Publikacja została napisana w wyniku odbywania przez autora stażu w Edinburgh Napier University, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój), zrealizowanego w projekcie Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
650 # %a Organizacje pozarządowe %x public relations.
650 # %a Facebook (serwis społecznościowy) %x zarządzanie.
650 # %a Media społecznościowe %x zarządzanie.
710 2 # %a Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193207888159 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-8100-291-2
982 %a 316.77 %c SZAMROWSKI, P. %d ZNACZENIE %z Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
316.77
SZAMROWSKI, P.
ZNACZENIE
Nr inwentarza:
BG 637295
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz