- Tytuł pełny:
- Znaczenie mediów społecznościowych w budowaniu relacji organizacji pożytku publicznego z interesariuszami na przykładzie serwisu Facebook / Piotr Szamrowski
- Autorzy:
- Szamrowski, Piotr
- Współtwórcy:
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo. Wydawca
- Wydawca:
- Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
- Rok wydania:
- © copyright 2021
- Opis fizyczny:
- 263 stron : ilustracje ; 24 cm
- ISBN:
- 9788381002912
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach 247-256
Publikacja została napisana w wyniku odbywania przez autora stażu w Edinburgh Napier University, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój), zrealizowanego w projekcie Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - Temat:
- Organizacje pozarządowe - public relations.
Facebook (serwis społecznościowy) - zarządzanie.
Media społecznościowe - zarządzanie. - Książka