Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zastosowanie technik neuronauki poznawczej do badania preferencji konsumentów

Tytuł pełny:
Zastosowanie technik neuronauki poznawczej do badania preferencji konsumentów / Barbara Wąsikowska
Wariant tytułu:
Application of cognitive neuroscience techniques to study consumer pererences
Autorzy:
Wąsikowska, Barbara
Szukaj w:
Studia Ekonomiczne Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011-2020 Nr 254 (2016), strony 209-218
Uwagi:
Tytuł nagłówkowy
Tytuł w języku angielskim ze streszczenia
Bibliografia na stronie 217
Dostępny również online
Streszczenie w języku angielskim
Gatunek / Forma:
Artykuły
Publikacje naukowe
Artykuł z pracy zbiorowej
Temat:
Neuromarketing.
Postawy konsumentów.
Neuromarketing
Konsumenci
Dziedzina i ujęcie:
Zarządzanie i marketing
Psychologia
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01891caa#a2200421#i#4500
001 0193308096992
003 KAT U, KAT 001
005 20250614211626.7
008 220131s2016####pl#####f#####|000#0#pol#c
035 %a xx005284045
035 %a (NUKAT)vtls005284045
035 %a (OCoLC)998651770
040 %a KAT 001/ASU %b pol %e rda %c KAT 001/ASUs %d KAT 001/ASU %d KAT 001/KCs
041 0 # %a pol %b eng
046 %k 2016
100 1 %a Wąsikowska, Barbara. %e Autor
245 1 0 %a Zastosowanie technik neuronauki poznawczej do badania preferencji konsumentów / %c Barbara Wąsikowska.
246 1 3 %a Application of cognitive neuroscience techniques to study consumer pererences
380 %a Artykuły %2 dbn
380 %a Publikacje naukowe %2 dbn
388 1 %a 2001- %2 dbn
500 %a Tytuł nagłówkowy.
500 %a Tytuł w języku angielskim ze streszczenia.
504 %a Bibliografia na stronie 217.
520 8 %a Słowa kluczowe: neuronauka poznawcza, techniki neuronauki poznawczej, badania preferencji konsumentów, EEG, GSR, fMRI.
530 %a Dostępny również online.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 # %a Neuromarketing.
650 # %a Postawy konsumentów.
650 9 %a Neuromarketing
650 9 %a Konsumenci
655 7 %a Artykuł z pracy zbiorowej %2 DBN
658 %a Zarządzanie i marketing
658 %a Psychologia
773 0 # %7 nnas %t Studia Ekonomiczne %d Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011-2020 %g Nr 254 (2016), strony 209-218 %x 2083-8611 %w (OCoLC)947807282 %w (NUKAT)xx002080856
856 4 1 %u https://www.sbc.org.pl/publication/235144
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193308096992 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Słowa kluczowe: neuronauka poznawcza, techniki neuronauki poznawczej, badania preferencji konsumentów, EEG, GSR, fMRI.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz