Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Bulding social and emotional skills in students in the context of distance learning

propozycja biblioteki
LDR 01292caa#a2200265#i#4500
001 0193308130087
003 KAT U, KAT 001
005 20230905064946.3
008 220308s2021####pl###########|000#0#eng#c
035 %a xx005308765
035 %a (NUKAT)vtls005308765
040 %a KAT U/IW %b pol %e rda %c KAT U/IWs %d KAT U/IW
100 1 %a Grinevič, Liliâ. %e Autor
245 1 0 %a Bulding social and emotional skills in students in the context of distance learning / %c Liliia Hrynevych & Nataliia Morze.
500 %a Tytuł nagłówkowy.
504 %a Bibliografia na stronach 87-88.
650 # %a Pandemia COVID-19 (2020- ) %x wpływ.
650 # %a Kształcenie online.
650 # %a Nauczanie na odległość.
650 # %a Emocje %x aspekt społeczny.
650 # %a Studenci %x więzi społeczne.
700 1 # %a Morze, Natalìâ Vìktorìvna %d (1956- ). %e Autor
773 0 # %7 nnam %t E-learning in the Time of COVID-19 : monograph %d Katowice : Studio Noa ; Cieszyn : University of Silesia in Katowice. Faculty of Arts and Sciences of Education, 2021 %k E-Learning, ISSN 2451-3644 ; vol. 13 %g Strony 76-88 %z 9788366055254 %w xx005304859
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193308130087 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz