Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Perception de la perception: comment les apprenants du FLE perçoivent les contenus linguistiques liés à la perception

Tytuł pełny:
Perception de la perception: comment les apprenants du FLE perçoivent les contenus linguistiques liés à la perception / Dorota Pudo
Autorzy:
Pudo, Dorota
Szukaj w:
Neophilologica Katowice : UŚ, 1980- Vol. 27 (2015), strony 204-218
Perception en langue et en discours Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2015 Strony 204-218
Uwagi:
Tytuł nagłówkowy
Bibliografia na stronie 215
Streszczenie w języku angielskim
Gatunek / Forma:
Artykuły
Temat:
Język francuski - studia i nauczanie.
Efektywność kształcenia.
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01380caa#a2200277#i#4500
001 0193308225597
003 KAT U, KAT 001
005 20240419061925.3
008 220429s2015####pl###########|000#0#fre#c
035 %a xx005340938
035 %a (NUKAT)vtls005340938
035 %a (OCoLC)1325611704
040 %a KAT U/AM %b pol %e rda %c KAT U/AMs %d KAT U/AM
041 0 # %a fre %b eng
100 1 %a Pudo, Dorota. %e Autor
245 1 0 %a Perception de la perception: comment les apprenants du FLE perçoivent les contenus linguistiques liés à la perception / %c Dorota Pudo.
380 %a Artykuły %2 dbn
500 %a Tytuł nagłówkowy.
504 %a Bibliografia na stronie 215.
520 8 %a Słowa kluczowe: perception, didactics, French learners.
546 %a Streszczenie w języku angielskim.
650 # %a Język francuski %x studia i nauczanie.
650 # %a Efektywność kształcenia.
773 0 # %7 nnas %t Neophilologica %d Katowice : UŚ, 1980- %g Vol. 27 (2015), strony 204-218 %x 0208-5550 %w cc95204210
773 0 # %7 nnam %t Perception en langue et en discours %d Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2015 %k Neophilologica, ISSN 0208-5550 ; vol. 27 %g Strony 204-218 %w xx003638066
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193308225597 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC

Słowa kluczowe: perception, didactics, French learners.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz