- Tytuł pełny:
- Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa
- Tytuły ujednolicone:
- Marketing management (pol.)
- Autorzy:
- Kotler, Philip (1931- )
Keller, Kevin Lane (1956- ) - Współtwórcy:
- Pilarczyk, Bogna (1948- ). Redaktor
Mruk, Henryk. Redaktor
Zawiślak, Marek. Tłumacz
Środa, Jacek. Tłumacz
Dom Wydawniczy REBIS. Wydawca - Wydawca:
- Poznań : Rebis
- Wydanie:
- Dodruk
- Rok wydania:
- 2022
- Opis fizyczny:
- XXV, [1], 708, [114] stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm
- ISBN:
- 9788381885225
- Uwagi:
- Na 4 stronie okładki: zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu
Na stronie redakcyjnej ISBN 0132102927 oryginału
Na stronie tytułowej: na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału
U dołu strony tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Pearson
Indeksy
Dla studentów kierunków marketingowych na wszystkich poziomach kształcenia, pracowników przedsiębiorstw i organizacji, w tym dyrektorów marketingu oraz podlegających im osób, pracowników podmiotów związanych z obszarem marketingu (teklama, badania marketingowe, PR, doradztwo itp.) - Temat:
- Marketing - zarządzanie - podręczniki akademickie.
- Książka