- Tytuł pełny:
- Społeczna odpowiedzialność konsumenta w czasie pandemii : badania międzynarodowe / Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło
- Autorzy:
- Dąbrowska, Anna (ekonomika)
Janoś-Kresło, Mirosława - Współtwórcy:
- Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza. Wydawca
- Wydawca:
- Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH
- Wydanie:
- Wydanie I
- Rok wydania:
- 2022
- Opis fizyczny:
- 212 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm
- ISBN:
- 9788380305434
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach 193-212
Badania sfinansowane ze środków na realizację badania naukowego pt. Społeczna odpowiedzialność konsumenta w dobie pandemii w Polsce i wybranych krajach UE. Implikacje dla biznesu (nr badania KZiF/S20/13.1) z subwencji Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na utrzymanie i rozwój potencjału badawczego Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz ze środków Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami - Temat:
- Pandemia COVID-19 (2020- ).
Pandemia COVID-19 (2020- ) - aspekt ekonomiczny.
Konsumpcja (ekonomia) - badania.
Postawy konsumentów - 1990-.
Konsumenci - prawa - Kraje Unii Europejskiej. - Książka