Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fact vs. fiction : teaching critical thinking skills in the age of fake news

Tytuł pełny:
Fact vs. fiction : teaching critical thinking skills in the age of fake news / Jennifer Lagarde and Darren Hudgins
Wariant tytułu:
Teaching critical thinking skills in the age of fake news
Autorzy:
LaGarde, Jennifer
Hudgins, Darren
Współtwórcy:
International Society for Technology in Education. Wydawca
Wydawca:
Portland ; Arlington : International Society for Technology in Education
Wydanie:
First edition
Rok wydania:
© 2018
Opis fizyczny:
XI, [1], 147 stron : ilustracje ; 24 cm
ISBN:
9781564847041
Uwagi:
Bibliografia na stronach 133-140. Indeks
Dostępna również w wersji elektronicznej
Temat:
Mass media - studia i nauczanie.
Fake news.
Myślenie krytyczne - studia i nauczanie.
Kompetencje informacyjne - studia i nauczanie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01568cam#a2200361#i#4500
001 0193308422695
003 KAT U, KAT 001
005 20221110083949.4
008 221103s2018####xxua#########|001#0#eng#c
020 %a 9781564847041
035 %a xx005443887
035 %a (NUKAT)vtls005443887
040 %a KAT U/MP %b pol %e rda %c KAT U/MPs %d KAT U/MP
100 1 %a LaGarde, Jennifer. %e Autor
245 1 0 %a Fact vs. fiction : %b teaching critical thinking skills in the age of fake news / %c Jennifer Lagarde and Darren Hudgins.
246 3 0 %a Teaching critical thinking skills in the age of fake news
250 %a First edition.
260 # %a Portland ; %a Arlington : %b International Society for Technology in Education, %c © 2018.
300 %a XI, [1], 147 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliografia na stronach 133-140. Indeks.
530 %a Dostępna również w wersji elektronicznej.
650 # %a Mass media %x studia i nauczanie.
650 # %a Fake news.
650 # %a Myślenie krytyczne %x studia i nauczanie.
650 # %a Kompetencje informacyjne %x studia i nauczanie.
700 1 # %a Hudgins, Darren. %e Autor
710 2 # %a International Society for Technology in Education. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193308422695 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-1-56-484704-1

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka American Corner
Lokalizacja:
Biblioteka American Corner
Sygnatura:
370.15/1
Nr inwentarza:
BAC 2496
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz