Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konsument i rynek, badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej

Tytuł pełny:
Konsument i rynek, badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej / pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej
Współtwórcy:
Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Rok wydania:
2023
Opis fizyczny:
560 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm
ISBN:
9788367400640
9788367400657
Uwagi:
Bibliografia przy referatach
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Monografia
Temat:
Badania marketingowe - 1990-.
Marketing - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01702cam#a2200385#i#4500
001 0193508906675
003 KAT U, KAT 001
005 20250613214531.3
008 240417s2023####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788367400640 %q dla wersji papierowej
020 %a 9788367400657 %q dla wersji elektronicznej
035 %a xx005726637
035 %a (NUKAT)vtls005726637
035 %a (OCoLC)1441981727
040 %a POZN 004/KM %b pol %e rda %c POZN 004/KMs %d POZN 004/MKA %d KAT 001/UEas
046 %k 2023
245 0 0 %a Konsument i rynek, badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : %b księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej / %c pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej.
260 # %a Wrocław : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2023.
300 %a 560 stron : %b ilustracje (w tym kolorowe) ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki %2 dbn
380 %a Publikacje naukowe %2 dbn
388 1 %a 2001- %2 dbn
504 %a Bibliografia przy referatach.
650 # %a Badania marketingowe %y 1990-.
650 # %a Marketing %y 1990-.
655 7 %a Monografia %2 DBN
700 1 # %a Sobocińska, Magdalena. %e Redakcja
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). %b Wydawnictwo. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193508906675 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-67400-64-0 %q dla wersji papierowej
920 %a 978-83-67400-65-7 %q dla wersji elektronicznej

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
15957
Nr inwentarza:
zROND 15957
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz