Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Obscene pedagogies : transgressive talk and sexual education in late medieval Britain

Tytuł pełny:
Obscene pedagogies : transgressive talk and sexual education in late medieval Britain / Carissa M. Harris
Autorzy:
Harris, Carissa M
Współtwórcy:
Cornell University Press. Wydawca
Wydawca:
Ithaca London : Cornell University Press
Rok wydania:
© 2018
(2023)
Opis fizyczny:
XIII, [3], 285 stron ; 23 cm
ISBN:
9781501730405
9781501730412
9781501730429
Uwagi:
Na stronie redakcyjnej: © 2018. Rok druku na ostatniej stronie publikacji: Milton Keynes UK Ingram Content Group UK Ltd UKHW040204100523
Bibliografia na stronach 249-276. Indeks
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Temat:
Chaucer, Geoffrey (ok. 1342-1400). Canterbury tales
Literatura angielska
Tożsamość płciowa
Mizoginia
Erotyzm
Wulgarność
Rozpusta
Kobieta
Wychowanie seksualne
Przemoc
Życie seksualne
Średniowiecze
Gender
Anglia (Wielka Brytania)
Szkocja (Wielka Brytania)
Temat - Czas:
1301-1400
1401-1500
1501-1600
Dziedzina i ujęcie:
Etnologia i antropologia kulturowa
Historia
Socjologia i społeczeństwo
Psychologia
Literaturoznawstwo
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02566nam#a2200673#i#4500
001 0193609108062
003 KAT U, KAT 001
005 20250718175647.4
008 250617s2023####xxu##########|001#0#eng#c
020 %a 9781501730405 %q cloth
020 %a 9781501730412 %q pdf
020 %a 9781501730429 %q ret
035 %a (NUKAT)xx005846238
040 %a KAT U/41BM %b pol %e rda %c KAT U/41BM
044 %a xxu %a xxk
045 2 %b d1300 %b d1580
046 %k 2018
100 1 %a Harris, Carissa M. %e Autor
245 1 0 %a Obscene pedagogies : %b transgressive talk and sexual education in late medieval Britain / %c Carissa M. Harris.
260 # %a Ithaca %a London : %b Cornell University Press, %c © 2018 %g (2023).
300 %a XIII, [3], 285 stron ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
500 %a Na stronie redakcyjnej: © 2018. Rok druku na ostatniej stronie publikacji: Milton Keynes UK Ingram Content Group UK Ltd UKHW040204100523.
504 %a Bibliografia na stronach 249-276. Indeks.
600 1 7 %a Chaucer, Geoffrey %d (ok. 1342-1400). %t Canterbury tales %2 DBN
648 7 %a 1301-1400 %2 DBN
648 7 %a 1401-1500 %2 DBN
648 7 %a 1501-1600 %2 DBN
650 7 %a Literatura angielska %2 DBN
650 7 %a Tożsamość płciowa %2 DBN
650 7 %a Mizoginia %2 DBN
650 7 %a Erotyzm %2 DBN
650 7 %a Wulgarność %2 DBN
650 7 %a Rozpusta %2 DBN
650 7 %a Kobieta %2 DBN
650 7 %a Wychowanie seksualne %2 DBN
650 7 %a Przemoc %2 DBN
650 7 %a Życie seksualne %2 DBN
650 7 %a Średniowiecze %2 DBN
650 7 %a Gender %2 DBN
651 7 %a Anglia (Wielka Brytania) %2 DBN
651 7 %a Szkocja (Wielka Brytania) %2 DBN
655 7 %a Opracowanie %2 DBN
658 %a Etnologia i antropologia kulturowa
658 %a Historia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Literaturoznawstwo
710 2 # %a Cornell University Press. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0193609108062 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-1-5017-3040-5 (cloth)
920 %a 978-1-5017-3041-2 (pdf)
920 %a 978-1-5017-3042-9 (ret)

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
Biblioteka Neofilologiczna w Sosnowcu
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
37637
Nr inwentarza:
BWFS 37637
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz