Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

10 zasad budowania trwałych relacji z klientem

Tytuł pełny:
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem / Ivan Bureš, Pavel Řehulka ; tłumaczenie Olga Wieczorek
Wariant tytułu:
Tytuł oryginału: 10 zlatych pravidel péče o zákazníka
Dziesięć zasad budowania trwałych relacji z klientem
Autorzy:
Bureš, Ivan
Řehulka, Pavel
Współtwórcy:
Wieczorek, Olga. Tłumaczenie
Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca
Wydawca:
Gliwice : Wydawnictwo "Helion"
Rok wydania:
copyright © 2007
Seria:
Onepress Exclusive
Zawartość serii:
Onepress Exclusive
Opis fizyczny:
203 strony ; 21 cm
ISBN:
8324600021
9788324600027
Uwagi:
Na stronie tytułowej i okładce: Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych? Jak wzbogacić wartość produktu w pozytywne emocje? Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?
Indeks
Gatunek / Forma:
Książki
Poradniki i przewodniki
Poradnik
Temat:
Marketing partnerski
Dziedzina i ujęcie:
Zarządzanie i marketing
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02652cam#a2200553#i#4500
001 0042100100660
003 KAT U, KAT 001
005 20250627063012.8
008 070215s2007####pl############001#0#pol#c
020 %z 8324600021 %q (oprawa miękka) : %c zł 37
020 %z 9788324600027 %q (oprawa miękka)
035 %a (OCoLC)1413147969
035 %a (NUKAT)zz2007763734
040 %a WA 14/MB %b pol %e rda %c WA 14/MB %d WA 14/GJ %d KAT 001/PDs
041 1 # %a pol %h cze
046 %k 2001
100 1 %a Bureš, Ivan. %e Autor
245 1 0 %a 10 zasad budowania trwałych relacji z klientem / %c Ivan Bureš, Pavel Řehulka ; tłumaczenie Olga Wieczorek.
246 1 # %i Tytuł oryginału: %a 10 zlatych pravidel péče o zákazníka
246 3 # %a Dziesięć zasad budowania trwałych relacji z klientem
260 # %a Gliwice : %b Wydawnictwo "Helion", %c copyright © 2007.
300 %a 203 strony ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
388 1 %a 2001-
490 1 %a Onepress Exclusive
500 %a Na stronie tytułowej i okładce: Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych? Jak wzbogacić wartość produktu w pozytywne emocje? Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?.
504 %a Indeks.
650 7 %a Marketing partnerski %2 DBN
655 7 %a Poradnik %2 DBN
658 %a Zarządzanie i marketing
700 1 # %a Řehulka, Pavel. %e Autor
700 1 # %a Wieczorek, Olga. %e Tłumaczenie
710 2 # %a Grupa Wydawnicza Helion. %e Wydawca %4 pbl
830 0 %a Onepress Exclusive
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100100660 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %z 83-246-0002-1 (oprawa miękka) : zł 37
920 %z 978-83-246-0002-7 (oprawa miękka)
982 %a 658.6/.8 %c BUREŠ, I. %d 10 ZASAD %z Organizacja i technika handlu. Towary. Usługi

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
658.6/.8
BUREŠ, I.
10 ZASAD
Nr inwentarza:
G 237270
Wolny dostęp
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
5384
Nr inwentarza:
zROND 5384
Dostępny
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
8430
Nr inwentarza:
zMARK 8430
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
658.6/.8
BUREŠ, I.
10 ZASAD
Nr inwentarza:
G 185143
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz