- Tytuł pełny:
- Analiza danych marketingowych : problemy, metody, przykłady / pod red. Agnieszki Stanimir ; aut. Anna Błaczkowska [et al.]
- Autorzy:
- Błaczkowska, Anna
- Współtwórcy:
- Stanimir, Agnieszka (1972- ). Red.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego
- Rok wydania:
- 2006
- Seria:
- Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
- Zawartość serii:
- Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
- Opis fizyczny:
- 293 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 8370118291
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 285-287
- Temat:
- Badania marketingowe - podręczniki akademickie.
Badania marketingowe - metodologia - podręczniki akademickie.
Badania marketingowe - metody statystyczne - podręczniki akademickie. - Książka