- Tytuł pełny:
- Badania marketingowe : nowe wyzwania / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska
- Współtwórcy:
- Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
- Rok wydania:
- 2010
- Seria:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 1899-3192 ; nr 96
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 1899-3192 nr 96 (2010)
- Opis fizyczny:
- 274 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788376950969
- Uwagi:
- Bibliogr. przy art
Streszcz. ang. przy art. ; spis treści również ang - Temat:
- Badania marketingowe - 1990-.
Badania marketingowe - metodologia.
Badania marketingowe. - Książka