Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania marketingowe : planowanie, metodologia i ocena wyników

Tytuł pełny:
Badania marketingowe : planowanie, metodologia i ocena wyników / Paul Hague ; [tł. Magda Witkowska]
Wariant tytułu:
Tyt. oryg.: Market research
Autorzy:
Hague, Paul N
Współtwórcy:
Witkowska, Magda. Tł.
Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca
Wydawca:
Gliwice : Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
cop. 2006
Seria:
Onepress Exclusive
Zawartość serii:
Onepress Exclusive
Opis fizyczny:
371 s. : il. ; 22 cm. + 1 dysk optyczny (CD-ROM)
ISBN:
8324600825
Uwagi:
Bibliogr. s. 341-357. Indeks
Studenci typowych kierunków marketingowych oraz osoby, które uzupełniaja wiedzę w ramach studiów podyplomowych lub szkoleń, także dla osób zawodowo zajmujących się badaniami marketingowymi
Temat:
Badania marketingowe.
Badania marketingowe - metodologia.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01856cam#a2200385#i#4500
001 0042100102914
003 KAT U, KAT 001
005 20230117060653.0
008 060612s2006####pl#a###f#f###|001#0#pol#c
020 %a 8324600825
035 %a zz2006808083
035 %a (NUKAT)vtls000713716
040 %a WA 14/MB %c WA 14/MB %d WR U/dl %d WR U/MWs %d WA LAZ/DS
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Hague, Paul N.
245 1 0 %a Badania marketingowe : %b planowanie, metodologia i ocena wyników / %c Paul Hague ; [tł. Magda Witkowska].
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Market research
260 # %a Gliwice : %b Wydawnictwo Helion, %c cop. 2006.
300 %a 371 s. : %b il. ; %c 22 cm. + %e 1 dysk optyczny (CD-ROM).
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Onepress Exclusive
504 %a Bibliogr. s. 341-357. Indeks.
521 8 %a Studenci typowych kierunków marketingowych oraz osoby, które uzupełniaja wiedzę w ramach studiów podyplomowych lub szkoleń, także dla osób zawodowo zajmujących się badaniami marketingowymi.
650 # %a Badania marketingowe.
650 # %a Badania marketingowe %x metodologia.
700 1 # %a Witkowska, Magda. %e Tł.
710 2 # %a Grupa Wydawnicza Helion. %4 pbl
830 0 %a Onepress Exclusive
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100102914 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-246-0082-5
982 %a 339.138 %c HAGUE, P. N. %d BADANIA %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
HAGUE, P. N.
BADANIA
Nr inwentarza:
zBOND 42532
Wolny dostęp
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
HAGUE, P. N.
BADANIA
Nr inwentarza:
zBOND 42533
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
HAGUE, P. N.
BADANIA
Nr inwentarza:
BG 440955
Uwagi do stanu fizycznego:
+ CD-ROM
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
HAGUE, P. N.
BADANIA
Nr inwentarza:
G 213743
Wolny dostęp
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
5354
Nr inwentarza:
zROND 5354
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
8134
Nr inwentarza:
zMARK 8134
Uwagi do stanu fizycznego:
1 szt. CD-ROM w dyspoz. bibl. dyżurnego.
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz