Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumer behavior

Tytuł pełny:
Consumer behavior / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk
Autorzy:
Schiffman, Leon G
Kanuk, Leslie Lazar
Wydawca:
Englewood Cliffs : Prentice-Hall
Wydanie:
2nd ed
Rok wydania:
[1983]
Opis fizyczny:
XIX, 615 s. : faks., fot., rys., wykr. ; 24 cm
ISBN:
0131688804
Uwagi:
Indeksy
Temat:
Preferencje konsumenta.
Badania motywacji.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01372cam|a2200325#i#4500
001 0042100104987
003 KAT U, KAT 001
005 20220413202346.8
008 101012s1983###########g#####|000#0#eng#c
020 %a 0131688804
035 %a IDWydania29317
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a eng
100 1 %a Schiffman, Leon G.
245 1 0 %a Consumer behavior / %c Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk.
250 %a 2nd ed.
260 %a Englewood Cliffs : %b Prentice-Hall, %c [1983].
300 %a XIX, 615 s. : %b faks., fot., rys., wykr. ; %c 24 cm.
504 %a Indeksy.
650 # %a Preferencje konsumenta.
650 # %a Badania motywacji.
700 1 # %a Kanuk, Leslie Lazar.
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100104987 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 0-13-168880-4
982 %a 365/366 %c SCHIFFMAN, L. %d CONSUMER %z Konsumeryzm. Konsumenci. Potrzeby mieszkaniowe i ich zaspokajanie

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
155262
Nr inwentarza:
G 155262
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz