Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumer behavior and marketing strategy

Tytuł pełny:
Consumer behavior and marketing strategy / J. Paul Peter, Jerry C. Olson
Autorzy:
Peter, J. Paul
Olson, Jerry Corrie (1944- )
Wydawca:
Boston [i in.] : Irwin/McGraw-Hill
Wydanie:
6th ed
Rok wydania:
cop. 2002
Opis fizyczny:
XXVI, 582 s., [24] s. tabl. : fot., rys., wykr. ; 26 cm
ISBN:
0071121110
Uwagi:
Indeks
Temat:
Postawy konsumentów.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01354cam|a2200313#i#4500
001 0042100104994
003 KAT U, KAT 001
005 20220419202352.6
008 101012s2002###########g#####|000#0#eng#c
020 %a 0071121110
035 %a IDWydania45765
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a eng
100 1 %a Peter, J. Paul.
245 1 0 %a Consumer behavior and marketing strategy / %c J. Paul Peter, Jerry C. Olson.
250 %a 6th ed.
260 %a Boston [i in.] : %b Irwin/McGraw-Hill, %c cop. 2002.
300 %a XXVI, 582 s., [24] s. tabl. : %b fot., rys., wykr. ; %c 26 cm.
504 %a Indeks.
650 # %a Postawy konsumentów.
700 1 # %a Olson, Jerry Corrie %d (1944- ).
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100104994 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 0-07-112111-0
982 %a 365/366 %c PETER, J. P. %d CONSUMER %z Konsumeryzm. Konsumenci. Potrzeby mieszkaniowe i ich zaspokajanie

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
PETER, J. P.
CONSUMER
Nr inwentarza:
G 174819
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz