- Tytuł pełny:
- Consumer behaviour and distributions systems : comparative marketing studies / [red. z. Jerzy Dietl]
- Współtwórcy:
- Dietl, Jerzy (1927-2021). Red.
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania:
- 1988
- Seria:
- Acta Universitatis Lodziensis.Folia Oeconomica, 0208-6018 ; 85
- Zawartość serii:
- Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 0208-6018 85
- Opis fizyczny:
- 218., [1] k. tabl. złoż. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- Publ. zawiera materiały z Międzynarodowego Seminarium: "Workshop of Marketing Studies Concerning Consumer Behaviour and Distribution Systems in Market-Oriented and Centrrally-Planned Economies. German and Polish Experience", które odbyło się w Łodzi 20-26 sierpnia 1984 r
Bibliogr. w przypisach
Streszcz. pol. ; spis treści j. pol. i ang - Temat:
- Postawy konsumentów.
- Książka