Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumer behaviour and distributions systems : comparative marketing studies

Tytuł pełny:
Consumer behaviour and distributions systems : comparative marketing studies / [red. z. Jerzy Dietl]
Współtwórcy:
Dietl, Jerzy (1927-2021). Red.
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania:
1988
Seria:
Acta Universitatis Lodziensis.Folia Oeconomica, 0208-6018 ; 85
Zawartość serii:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 0208-6018 85
Opis fizyczny:
218., [1] k. tabl. złoż. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Publ. zawiera materiały z Międzynarodowego Seminarium: "Workshop of Marketing Studies Concerning Consumer Behaviour and Distribution Systems in Market-Oriented and Centrrally-Planned Economies. German and Polish Experience", które odbyło się w Łodzi 20-26 sierpnia 1984 r
Bibliogr. w przypisach
Streszcz. pol. ; spis treści j. pol. i ang
Temat:
Postawy konsumentów.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02077cam#a2200373#i#4500
001 0042100105001
003 KAT U, KAT 001
005 20230524203633.1
008 071025s1988####pl#a###f#####|100#0#eng#c
035 %a zz2007795540
035 %a (NUKAT)vtls000995128
040 %a KIEL 010/ES %c KIEL 010/ES %d KIEL 010/ES %d KR U/KJ
041 0 # %a eng %b pol
245 0 0 %a Consumer behaviour and distributions systems : %b comparative marketing studies / %c [red. z. Jerzy Dietl].
260 # %a Łódź : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, %c 1988.
300 %a 218., [1] k. tabl. złoż. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Acta Universitatis Lodziensis.Folia Oeconomica, %x 0208-6018 ; %v 85
500 %a Publ. zawiera materiały z Międzynarodowego Seminarium: "Workshop of Marketing Studies Concerning Consumer Behaviour and Distribution Systems in Market-Oriented and Centrrally-Planned Economies. German and Polish Experience", które odbyło się w Łodzi 20-26 sierpnia 1984 r.
504 %a Bibliogr. w przypisach.
546 %a Streszcz. pol. ; spis treści j. pol. i ang.
650 # %a Postawy konsumentów.
700 1 # %a Dietl, Jerzy %d (1927-2021). %e Red.
710 2 # %a Uniwersytet Łódzki. %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Acta Universitatis Lodziensis. %p Folia Oeconomica %x 0208-6018 %v 85
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100105001 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c CONSUMER %d DIETL, J. %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
149223
Nr inwentarza:
G 149223
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
194122
Nr inwentarza:
G 194122
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz