Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dylematy młodych konsumentów

Tytuł pełny:
Dylematy młodych konsumentów / red. nauk. Anna Olejniczuk-Merta
Współtwórcy:
Olejniczuk-Merta, Anna. Redaktor
Wydawca:
Warszawa : Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji
Rok wydania:
2003
Opis fizyczny:
67, [1] s. : rys. ; 25 cm
ISBN:
8390833700
Temat:
Konsumenci - Polska - postawy - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00929cam|a2200229#i#4500
001 0042100106877
003 KAT U, KAT 001
005 20220202035436.7
008 101012s2003###########g#####|000#0#pol#c
020 %a 8390833700
035 %a IDWydania49679
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a pol
245 0 0 %a Dylematy młodych konsumentów / %c red. nauk. Anna Olejniczuk-Merta.
260 %a Warszawa : %b Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, %c 2003.
300 %a 67, [1] s. : %b rys. ; %c 25 cm.
650 # %a Konsumenci %z Polska %x postawy %y 1990-.
700 1 # %a Olejniczuk-Merta, Anna. %e Redaktor
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100106877 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-908337-0-0

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
6751
Nr inwentarza:
zMARK 6751
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz