- Tytuł pełny:
- Działalność marketingowa w strategii zarządzania bankami : (materiały z konferencji naukowej) / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania
- Autorzy:
- Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania (Białystok)
- Współtwórcy:
- Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania (Białystok). Wydawnictwa. Wydawca
- Wydawca:
- Białystok : Wydaw. WSFiZ
- Rok wydania:
- 1999
- Seria:
- Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku. Seria 1, Wydział Zarządzania i Marketingu, 1506-4530 ; z. 2
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku. Seria A, Wydział Zarządzania i Marketingu 1506-4530 z. 2
- Opis fizyczny:
- 122 s. : wykr. ; 24 cm
- Uwagi:
- Streszcz. ang
- Temat:
- Zarządzanie bankiem - konferencje.
Marketing bankowy - konferencje. - Książka