- Tytuł pełny:
- Jak kształtować marketingową koncepcję przedsiębiorstwa / Peter Dornis, Zbigniew Dworzecki, Bernhard H. Feldhaar ; Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa ; [tł. Jadwiga Dworzecka]
- Autorzy:
- Dornis, Peter
Dworzecki, Zbigniew (1948- )
Feldhaar, Bernhard H
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa - Współtwórcy:
- Dworzecka, Jadwiga. Tł.
- Wydawca:
- Warszawa : nakł. Redakcji Przeglądu Organizacji
- Rok wydania:
- 1992
- Seria:
- Marketing w firmie ; 4
- Zawartość serii:
- Marketing w firmie 4
- Opis fizyczny:
- 53, [3] s. : il. ; 21 cm
- Uwagi:
- Publikacja prawdopodobnie częściowo tłumaczona z jęz. niem
- Temat:
- Ekonomia - informatyka.
Marketing - zarządzanie - poradniki. - Książka