Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak utrzymywać dobre relacje z mediami : [tajniki skutecznej współpracy ze środkami masowego przekazu]

Tytuł pełny:
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami : [tajniki skutecznej współpracy ze środkami masowego przekazu] / Michael Bland , Alison Theaker, David Wragg ; [tł.: Monika Lipiec-Szafarczyk ]
Tytuły ujednolicone:
Effective media relations (pol.)
Autorzy:
Bland, Michael
Theaker, Alison
Wragg, David William
Współtwórcy:
Lipiec-Szafarczyk, Monika. Tł.
Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca
Wydawca:
Gliwice : Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
cop. 2005
Seria:
Onepress Exclusive
Zawartość serii:
Onepress Exclusive
Opis fizyczny:
158 s. ; 24 cm
ISBN:
8373618988
Uwagi:
Na s. tyt. i okł.: Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach, naucz się współpracować z przedstawicielami prasy, wybierz odpowiednią formę promocji firmy w mediach
Bibliogr. s. 151-152. Indeks
Temat:
Mass media - poradniki.
Przedsiębiorstwa - public relations - poradniki.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01918cam#a2200397#i#4500
001 0042100114728
003 KAT U, KAT 001
005 20230505061436.2
008 050728s2005####pl#####e#####|001#0#pol#c
020 %a 8373618988
035 %a zz2005951102
035 %a (NUKAT)vtls000527605
040 %a Ł U/db %c Ł U/db %d Ł U/MK %d KR 93/KKs %d WR O/AKs %d WR U/jlk
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Bland, Michael.
240 1 0 %a Effective media relations %l (pol.)
245 1 0 %a Jak utrzymywać dobre relacje z mediami : %b [tajniki skutecznej współpracy ze środkami masowego przekazu] / %c Michael Bland , Alison Theaker, David Wragg ; [tł.: Monika Lipiec-Szafarczyk ].
260 # %a Gliwice : %b Wydawnictwo Helion, %c cop. 2005.
300 %a 158 s. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Onepress Exclusive
500 %a Na s. tyt. i okł.: Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach, naucz się współpracować z przedstawicielami prasy, wybierz odpowiednią formę promocji firmy w mediach.
504 %a Bibliogr. s. 151-152. Indeks.
650 # %a Mass media %v poradniki.
650 # %a Przedsiębiorstwa %x public relations %v poradniki.
700 1 # %a Theaker, Alison.
700 1 # %a Wragg, David William.
700 1 # %a Lipiec-Szafarczyk, Monika. %e Tł.
710 2 # %a Grupa Wydawnicza Helion. %4 pbl
830 0 %a Onepress Exclusive
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100114728 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-7361-898-8

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
39464
Nr inwentarza:
zBOND 39464
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
39465
Nr inwentarza:
zBOND 39465
Dostępny
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
3054
Nr inwentarza:
zROND 3054
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz