Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Know your customer : new approaches to understanding customer value and satisfaction

Tytuł pełny:
Know your customer : new approaches to understanding customer value and satisfaction / Robert B. Woodruff, Sarah Fisher-Gardial
Autorzy:
Woodruff, Robert B
Gardial, Sarah (1957- )
Wydawca:
Oxford : Blackwell, Business
Rok wydania:
1996
Opis fizyczny:
XVII, 338 s. : rys. ; 22 cm
ISBN:
1557865531
Uwagi:
Bibliogr. po rozdz. Indeks
Temat:
Preferencje konsumenta.
Marketing - zarządzanie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01133cam|a2200265#i#4500
001 0042100115594
003 KAT U, KAT 001
005 20220413202348.1
008 101012s1996###########g#####|000#0#eng#c
020 %a 1557865531
035 %a IDWydania45566
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a eng
100 1 %a Woodruff, Robert B.
245 1 0 %a Know your customer : %b new approaches to understanding customer value and satisfaction / %c Robert B. Woodruff, Sarah Fisher-Gardial.
260 %a Oxford : %b Blackwell, Business, %c 1996.
300 %a XVII, 338 s. : %b rys. ; %c 22 cm.
504 %a Bibliogr. po rozdz. Indeks.
650 # %a Preferencje konsumenta.
650 # %a Marketing %x zarządzanie.
700 1 # %a Gardial, Sarah %d (1957- ).
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100115594 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 1-55786-553-1

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
6141
Nr inwentarza:
zMARK 6141
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz