- Tytuł pełny:
- Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra, 24-27 września 2000 r. T. 2 / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Aniela Styś ; Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu
- Autorzy:
- Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Instytut Marketingu
- Współtwórcy:
- Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor
Styś, Aniela (1942- ). Redaktor - Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego
- Rok wydania:
- 2000
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, 0324-8445 ; nr 852
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 852
- Opis fizyczny:
- 543 s. : il. ; 23 cm
- Uwagi:
- Bibliogr. przy art. Summ
- Temat:
- Globalizacja - konferencje.
Marketing - konferencje. - Książka