Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra, 24-27 września 2000 r. T. 2

Tytuł pełny:
Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra, 24-27 września 2000 r. T. 2 / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Aniela Styś ; Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu
Autorzy:
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Instytut Marketingu
Współtwórcy:
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor
Styś, Aniela (1942- ). Redaktor
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego
Rok wydania:
2000
Seria:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, 0324-8445 ; nr 852
Zawartość serii:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 852
Opis fizyczny:
543 s. : il. ; 23 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy art. Summ
Temat:
Globalizacja - konferencje.
Marketing - konferencje.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01719cam|a2200325#i#4500
001 0042100119200
003 KAT U, KAT 001
005 20220202040612.7
008 101012s2000###########g#####|000#0#pol#c
035 %a IDWydania72693
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a pol
245 0 0 %a Marketing - przełom wieków : %b paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra, 24-27 września 2000 r. %n T. 2 / %c red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Aniela Styś ; Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
260 %a Wrocław : %b Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, %c 2000.
300 %a 543 s. : %b il. ; %c 23 cm.
490 1 %a Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, %x 0324-8445 ; %v nr 852
504 %a Bibliogr. przy art. Summ.
650 # %a Globalizacja %v konferencje.
650 # %a Marketing %v konferencje.
700 1 # %a Mazurek-Łopacińska, Krystyna %d (1951- ). %e Redaktor
700 1 # %a Styś, Aniela %d (1942- ). %e Redaktor
710 2 # %a Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). %b Instytut Marketingu.
830 0 %a Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu %x 0324-8445 %v nr 852
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100119200 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d MAZUREK-ŁOPAC %e T. 2 %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
10100
Nr inwentarza:
zMARK 10100
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
10102
Nr inwentarza:
zMARK 10102
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
MAZUREK-ŁOPAC T. 2
Nr inwentarza:
G 192109
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz