- Tytuł pełny:
- Marketing : Polish-Danish perspectives / [ed. of the vol. Andrzej Banasiak]
- Współtwórcy:
- Banasiak, Andrzej ( -1992). Red.
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania:
- 1990
- Seria:
- Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 0208-6018 ; 105
- Zawartość serii:
- Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 0208-6018 105
- Opis fizyczny:
- 284 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- Bibliogr. przy art
Streszcz. pol. przy art. ; spis treści równol. ang. i pol - Temat:
- Marketing.
Polska - sytuacja gospodarcza - 1970-2000.
Kraje uprzemysłowione - sytuacja gospodarcza - 1970-2000. - Książka