- Tytuł pełny:
- Marketing partyzancki : jak prowadzić domową firmę / Jay Conrad Levinson, Seth Godin ; [tł. Joanna Sugiero]
- Wariant tytułu:
- Tyt. oryg.: Guerrilla marketing for the home-based business
- Autorzy:
- Levinson, Jay Conrad
Godin, Seth - Współtwórcy:
- Sugiero, Joanna. Tł.
Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca - Wydawca:
- Gliwice : Helion
- Rok wydania:
- cop. 2006
- Seria:
- Onepress Small Business
- Zawartość serii:
- Onepress Small Business
- Opis fizyczny:
- 258 s. : il. ; 21 cm
- ISBN:
- 8324602623
- Uwagi:
- Na s. tyt. i okł.: Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców, wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe, zastosuj sprawdzone techniki działania, odkryj potencjał swojej firmy
Poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek - Temat:
- Marketing - poradniki.
- Książka