- Tytuł pełny:
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej. T. 2 / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]
- Współtwórcy:
- Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Smalec, Agnieszka. Red.
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2007
- Seria:
- Ekonomiczne Problemy Usług, 1896-382X ; nr 12
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 473
Ekonomiczne Problemy Usług 1896-382X nr 12 - Opis fizyczny:
- 356 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- Na s. red. błędnie podany ISSN serii: Ekonomiczne Problemy Usług
W serii gł.: nr 473
Artykuły w jęz. pol., ang. i niem. ; streszcz. ang., pol., niem - Temat:
- Komunikacja marketingowa.
Marketing.
Public relations.
Reklama. - Książka