Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej. T. 2

Tytuł pełny:
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej. T. 2 / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]
Współtwórcy:
Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Smalec, Agnieszka. Red.
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania:
2007
Seria:
Ekonomiczne Problemy Usług, 1896-382X ; nr 12
Zawartość serii:
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 473
Ekonomiczne Problemy Usług 1896-382X nr 12
Opis fizyczny:
356 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
Na s. red. błędnie podany ISSN serii: Ekonomiczne Problemy Usług
W serii gł.: nr 473
Artykuły w jęz. pol., ang. i niem. ; streszcz. ang., pol., niem
Temat:
Komunikacja marketingowa.
Marketing.
Public relations.
Reklama.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01980cam#a2200433#ic4500
001 0042100119565
003 KAT U, KAT 001
005 20220830205732.3
008 080115s2007####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx001040160
035 %a (NUKAT)vtls001040160
040 %a WA 14/DG %c WA 14/DG %d WR U/HSs
041 0 # %a pol %a eng %a ger %b eng %b ger %b pol
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty : w kierunku zintegrowanej komunikacji marketingowej. %n T. 2 / %c [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2007.
300 %a 356 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Ekonomiczne Problemy Usług, %x 1896-382X ; %v nr 12
500 %a Na s. red. błędnie podany ISSN serii: Ekonomiczne Problemy Usług.
500 %a W serii gł.: nr 473.
546 %a Artykuły w jęz. pol., ang. i niem. ; streszcz. ang., pol., niem.
650 # %a Komunikacja marketingowa.
650 # %a Marketing.
650 # %a Public relations.
650 # %a Reklama.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Red.
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Red.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński %x 1640-6818 %v nr 473
830 0 %a Ekonomiczne Problemy Usług %x 1896-382X %v nr 12
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100119565 %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d ROSA, G. %e T. 2 %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
ROSA, G. T. 2
Nr inwentarza:
G 220222
Niedostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
ROSA, G. T. 2
Nr inwentarza:
G 192164
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz