- Tytuł pełny:
- Marketing relacji na rynku business to business : wybrane zagadnienia : praca zbiorowa / pod red. Macieja Mitręgi
- Współtwórcy:
- Mitręga, Maciej. Red.
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego
- Rok wydania:
- 2007
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Opis fizyczny:
- 240 s. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788372468215
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 237-240
- Temat:
- Marketing relacyjny.
Marketing relacyjny - studium przypadku.
Relacje z klientami. - Książka