- Tytuł pełny:
- Marketing strategiczny i relacyjny : węzłowe kierunki i metodyka badań : praca zbiorowa / pod red. Teresy Żabińskiej
- Współtwórcy:
- Żabińska, Teresa. Red.
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach
- Rok wydania:
- 2004
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Opis fizyczny:
- 359 s. ; 24 cm
- ISBN:
- 8372463905
- Uwagi:
- Bibliogr. przy rozdz
- Temat:
- Marketing strategiczny.
Marketing relacyjny.
Marketing - zarządzanie.
Marketing partnerski
Marketing strategiczny
Zarządzanie i marketing - Książka