Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing strategy : the difference between marketing and markets

Tytuł pełny:
Marketing strategy : the difference between marketing and markets / Paul Fifield
Autorzy:
Fifield, Paul
Wydawca:
Amsterdam : Elsevier Butterworth-Heinemann
Wydanie:
3rd ed
Rok wydania:
cop. 2007
Opis fizyczny:
X, 316 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9780750656757
Temat:
Marketing strategiczny.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00959cam|a2200241#i#4500
001 0042100119617
003 KAT U, KAT 001
005 20170810212342.1
008 101012s2007###########g#####|000#0#eng#c
020 %a 9780750656757
035 %a IDWydania65325
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a eng
100 1 %a Fifield, Paul.
245 1 0 %a Marketing strategy : %b the difference between marketing and markets / %c Paul Fifield.
250 %a 3rd ed.
260 %a Amsterdam : %b Elsevier Butterworth-Heinemann, %c cop. 2007.
300 %a X, 316 s. : %b il. ; %c 24 cm.
650 # %a Marketing strategiczny.
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100119617 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-0-7506-5675-7

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
8813
Nr inwentarza:
zMARK 8813
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz