- Tytuł pełny:
- Marketing terytorialny : strategiczne wyzwania dla miast i regionów : [praca zbiorowa] / pod red. Tomasza Domańskiego ; [tł. z jęz. fr. Tomasz Domański, Zbigniew Podlasiak, z jęz. ang. Beata Gontar et al., z jęz. hisz. Katarzyna Korytkowska]
- Konferencja:
- Międzynarodowa Konferencja Menedżerów, Wykładowców i Praktyków Marketingu (2 ; 1997 ; Łódź)
- Współtwórcy:
- Domański, Tomasz (marketing). Red.
Podlasiak, Zbigniew. Tł.
Gontar, Beata. Tł.
Korytkowska, Katarzyna. Tł. - Wydawca:
- Łódź : Centrum Badań i Studiów Francuskich. Instytut Studiów Międzynarodowych. Uniwersytet Łódzki
- Rok wydania:
- 1997
- Opis fizyczny:
- 216, [1] s. : mapy, wykr. ; 30 cm
- ISBN:
- 8390552752
- Uwagi:
- Materiały z II Międzynarodowej Konferencji Menedżerów, Wykładowców i Praktyków Marketingu, Łódź, 20-21 czerwca 1997
Bibliogr. s. 47-48, 54, 172
Tekst częśc. tł. z ang., fr., hisz
Streszcz. ang., fr. przy ref - Temat:
- Marketing terytorialny - konferencje.
- Książka