Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing usług profesjonalnych. [T. 3], Materiały z trzeciej międzynarodowej konferencji, 21-22 maja 2001 roku "Kultura organizacyjna - osobowość profesjonalisty"

Tytuł pełny:
Marketing usług profesjonalnych. [T. 3], Materiały z trzeciej międzynarodowej konferencji, 21-22 maja 2001 roku "Kultura organizacyjna - osobowość profesjonalisty" / pod red. Kazimierza Rogozińskiego ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług
Wariant tytułu:
Kultura organizacyjna - osobowość profesjonalisty
Kultura organizacji - osobowość profesjonalisty
Współtwórcy:
Rogoziński, Kazimierz. Red.
Zakład Poligraficzny MARS-GRAF. Wydawca
Akademia Ekonomiczna (Poznań). Katedra Usług. Wydawca
Wydawca:
Poznań : Zakład Poligraficzny MARS-GRAF M.R. Sójka : na zlecenie Katedry Usług Akademii Ekonomicznej
Rok wydania:
2001
Opis fizyczny:
425 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
8387005002
Uwagi:
Na okł. i grzbiecie książki podtyt.: Kultura organizacji - osobowość profesjonalisty
Bibliogr. przy niektórych ref
Tekst częśc. ang
Temat:
Marketing usług - konferencje.
Kultura przedsiębiorstwa - konferencje.
Kwalifikacje zawodowe - aspekt psychologiczny.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02206cam#a2200433#ic4500
001 0042100119668
003 KAT U, KAT 001
005 20230720055714.4
008 041210s2001####pl#a###g#####|100#0#pol#c
020 %a 8387005002
035 %a zz2004876796
035 %a (NUKAT)vtls000397418
040 %a KR 122/TZ %c KR 122/TZ %d KR 122/MN %d WR U/dl %d GL 001/IFWs %d GL 001/JK
041 0 # %a pol %a eng
245 0 0 %a Marketing usług profesjonalnych. %n [T. 3], %p Materiały z trzeciej międzynarodowej konferencji, 21-22 maja 2001 roku "Kultura organizacyjna - osobowość profesjonalisty" / %c pod red. Kazimierza Rogozińskiego ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług.
246 3 0 %a Kultura organizacyjna - osobowość profesjonalisty
246 1 3 %a Kultura organizacji - osobowość profesjonalisty
260 # %a Poznań : %b Zakład Poligraficzny MARS-GRAF M.R. Sójka : %b na zlecenie Katedry Usług Akademii Ekonomicznej, %c 2001.
300 %a 425 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Na okł. i grzbiecie książki podtyt.: Kultura organizacji - osobowość profesjonalisty.
504 %a Bibliogr. przy niektórych ref.
546 %a Tekst częśc. ang.
650 # %a Marketing usług %v konferencje.
650 # %a Kultura przedsiębiorstwa %v konferencje.
650 # %a Kwalifikacje zawodowe %x aspekt psychologiczny.
700 1 # %a Rogoziński, Kazimierz. %e Red.
710 2 # %a Zakład Poligraficzny MARS-GRAF. %4 pbl
710 2 # %a Akademia Ekonomiczna (Poznań). %b Katedra Usług. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100119668 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-87005-00-2
982 %a 339.138 %c MARKETING %d ROGOZIŃSKI, K. %e [T. 3] %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
6280
Nr inwentarza:
zMARK 6280
Dostępny
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
6281
Nr inwentarza:
zMARK 6281
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
ROGOZIŃSKI, K. [T. 3]
Nr inwentarza:
G 174829
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz