- Tytuł pełny:
- Zarządzanie marketingowe / Hans Peter Baer, Zbigniew Dworzecki, Hartmut Timme ; Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa ; [tł. Jadwiga Dworzecka]
- Autorzy:
- Baer, Hans Peter
Dworzecki, Zbigniew (1948- )
Timme, Hartmut
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa - Współtwórcy:
- Dworzecka, Jadwiga. Tł.
- Wydawca:
- Warszawa : nakł. Redakcji Przeglądu Organizacji
- Rok wydania:
- 1992
- Seria:
- Marketing w firmie ; 3
- Zawartość serii:
- Marketing w firmie 3
- Opis fizyczny:
- 63, [1] s. : il. ; 21 cm
- Uwagi:
- Publikacja prawdopodobnie częściowo tłumaczona z jęz. niem
- Temat:
- Marketing - zarządzanie.
Marketing - zarządzanie - poradniki. - Książka