Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Meeting customer needs

Tytuł pełny:
Meeting customer needs / Ian Smith
Autorzy:
Smith, Ian F. C
Wydawca:
Amsterdam : Butterworth-Heinemann
Wydanie:
3rd ed
Rok wydania:
cop. 2003
Seria:
The Chartered Management Institute Series
Zawartość serii:
Institute of Management Series
Opis fizyczny:
218 s. : rys. ; 25 cm
ISBN:
075065948X
Uwagi:
Indeks
Temat:
Preferencje konsumenta.
Relacje z klientami.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01100cam|a2200289#i#4500
001 0042100120341
003 KAT U, KAT 001
005 20220413202349.7
008 101012s2003###########g#####|000#0#eng#c
020 %a 075065948X
035 %a IDWydania51062
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a eng
100 1 %a Smith, Ian F. C.
245 1 0 %a Meeting customer needs / %c Ian Smith.
250 %a 3rd ed.
260 %a Amsterdam : %b Butterworth-Heinemann, %c cop. 2003.
300 %a 218 s. : %b rys. ; %c 25 cm.
490 1 %a The Chartered Management Institute Series
504 %a Indeks.
650 # %a Preferencje konsumenta.
650 # %a Relacje z klientami.
830 0 %a Institute of Management Series
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100120341 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 0-7506-5948-X

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
6892
Nr inwentarza:
zMARK 6892
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz