Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modele pomiaru jakości marketingowej produktów

Tytuł pełny:
Modele pomiaru jakości marketingowej produktów / Jadwiga Stobiecka
Autorzy:
Stobiecka, Jadwiga
Współtwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Rok wydania:
2010
Seria:
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna: Monografie, 1899-0428 ; nr 194
Zawartość serii:
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie 1899-0428 ; nr 194
Opis fizyczny:
258 s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny CD-ROM
ISBN:
9788372524706
Uwagi:
Bibliogr. s. 212-237
Streszcz. także w j. ang
Temat:
Jakość produktów - modele ekonometryczne.
Marketing - modele ekonometryczne.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01764cam#a2200361#i#4500
001 0042100121614
003 KAT U, KAT 001
005 20220830210049.8
008 100505s2010####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788372524706
035 %a xx001596275
035 %a (NUKAT)vtls001596275
040 %a KR 93/11SWB %c KR 93/11SWB %d KR 93/MD %d KR 93/BJs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Stobiecka, Jadwiga.
245 1 0 %a Modele pomiaru jakości marketingowej produktów / %c Jadwiga Stobiecka.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2010.
300 %a 258 s. : %b il. ; %c 24 cm + %e 1 dysk optyczny CD-ROM.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna: Monografie, %x 1899-0428 ; %v nr 194
504 %a Bibliogr. s. 212-237.
546 %a Streszcz. także w j. ang.
650 # %a Jakość produktów %x modele ekonometryczne.
650 # %a Marketing %x modele ekonometryczne.
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. %n Seria Specjalna, %p Monografie %x 1899-0428 ; %v nr 194
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100121614 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7252-470-6
982 %a 339.138 %c STOBIECKA, J. %d MODELE POMIARU %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
7475
Nr inwentarza:
zROND 7475
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
1035
Nr inwentarza:
WZarz 1035
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
10191
Nr inwentarza:
zMARK 10191
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
10759
Nr inwentarza:
zMARK 10759
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
STOBIECKA, J.
MODELE POMIARU
Nr inwentarza:
G 196174
Uwagi do stanu fizycznego:
+ CD-ROM
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz